<3

Nu ligger jag och Emma i min säng och myser <3 åå, hjärtat mitt <3 Idag hade vi planerat att ha en systerdag tills Leon kom och trängde sig på :@ Emma ville så gärna åka ut till Baggböle och snälla som jag och Leon är så tar vi bilen ut dit och när vi väl är framme så har vi kommit fel!! Emma ville nämligen till KLABBÖLE! Men hon fick stå sitt kast för sin cp felsägning och Leon drog bokstavligen med oss in till baggböle herrgård. För att citera Leon ordagrant "åå, det är så himla vackert här med alla natur och det klarblå vattnet som bryter av mot dom fantastiskt gröna granarna." Vi fikade iallafall glass där och sen for vi och busade på media markt. När vi väl var där inne så ville Leon typ leka att vi hade en lägenhet och skulle köpa en massa grejer till den (toki) :S

Nu på kvällen så har jag och mina bästa vänner tagit ett nattbad tillsammans i stöcksjön och det var riktigt skönt i vattnet.



Bjussar på en bild från stockholm - 06 med mina flickor

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0