Downtown

Nu far jag till stan och möter Jessica!! Idag ska jag köpa torrshampo, foundation och töjare. Det skrev jag igår också, men det skiter jag i.

Hihi, mitt hår ser fett lockat ut, men jag har bara haft det uppsatt. Jag e toki. Sen har jag fått reda på att vi kommer missa klassfotot medan vi är på Kreta!!!!! NOOOO det är ju fan sista kortet!! Jag har aldrig missat ett enda, men jo i trean ska jag självklart göra det :( :(


Nya briller! Jag lyckades inte få nån bra bild på frillan :(


Tjarå

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: ANNAAAA

DITT HÅR SER SKITSNYGGT UT

2009-08-21 @ 14:46:29
Postat av: Monka

Schnygging! :D

2009-08-21 @ 21:29:32
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0