Huh

Vaknade kvart i nio denna vackra morgon men låg och dankade i sängen till Kent till undefär kvart i tolv! Det ägde och sög på samma gång, för jag ville hem till pappa och träffa honom innan dom far iväg idag under natten, men samtidigt så ORKADE jag verkligen inte resa mig. Inte ens när Siri höll på att dryga med att slicka på mina händer och i mitt ansikte. Sen visste hon inte ifall hon ville sova hos mig eller inte, så hon la sig hela tiden men reste sig efter en minut och sprang iväg.

För ett tag sen funderade jag på vad jag skulle äta och stoppade till slut in våran allra sista minibaguett i ugnen. Vad händer då? JO JAG BRÄNNER DEN!!!!  Vad ska jag äta nu??? Orkar inte laga nåt :(:(:( jag kanske kan göra våfflor? :D:D:D hihi


Såg typ ut såhär i ugnen

HEJDÅ!!


Kommentarer
Postat av: Filippa

stackars din hungriga mage :(



btw det är ganska kul att läsa texten om man tänker att siri hade varit din flickvän (och nej du är inte homo/bi och det vet alla)



trevlig kväll ikväll!

2009-08-02 @ 03:22:53
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0