Ja

Uppdatering! Känner att jag börjar bli lite som Elin nu... Ändring!

I fredags gick jag ut från sjukhuset för sista gången på väldigt länge hoppas jag. Det var ett bitterljuvt avsked :(

Igår kollade vi in Lovas nya lägenhet på Grubbe och Linnizz och Filippa fick måla på Leons tavla. På kvällen var vi alla hemma hos Jessica, alla utom Lova :( Vi slingade Mollys hår som blev cpsnyggt, Leon var toki och kunde INTE låta Elin vara ifred, så han fick straff. Bilturen hem.... Den kommer jag aldrig glömma. Så jävla rolig.
Det var denna kväll som fick mig att inse hur mycket jag älskar mina finaste bästaste vänner, älskar er!!!

TAGGA KRETAAAA

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha va? insåg du inte att du älskade oss förrän i lördags? :(

2009-08-10 @ 11:10:16
URL: http://linniz.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0