Leon gillar Chris Brown

Igår hade jag en rolig kväll hos Mollsan med Mollsan herself, Elin och Leon. Vi spelade tjejsnack (efter Leons önskningar) som bjöd på roliga och mindre roliga utmaningar. En rolig var att Leon skulle mima till en låt, då spelade Elin upp Chris Brown på mobilen.

I need you boo, (oh)
I gotta see you boo (hey)
And the hearts all over the world tonight,
Said the hearts all over the world tonight [x2]


[Verse 1]
Hey! Little mama,
Ooh, you're a stunner
Hot..little figure,
Yes, you're a winner
And I'm so glad to be yours,
You're a class all your own
And..
Oh, little cutie
When..you talk to me
I swear..the whole world stops
You're my sweetheart
And I'm so glad that you are mine
You are one of a kind and..

[Bridge]
You mean to me
What I mean to you and..
Together baby,
There is nothing we won't do
'cause if I got you,
I don't need money,
I don't need cars,
Girl, you're my all.
And..

[Chorus:]
Oh!
I'm into you,
And girl,
No one else would do,
'cause with every kiss and every hug,
You make me fall in love,
And now I know I can't be the only one,
I bet there heart's all over the world tonight,
With the love of they life who feel..
Wat I feel when I'm

With you [x5]
Girl..
With you [x5]


Det var roligt bara för att Leon tycker det är SKIIITpinsamt! Sen fick Molly stoppa en isbit mellan tissarna, gala som en tupp och ringa Nils. Jag fick skrika "jag älskar killar!" från Mollys balkong, sen fick Elin också göra det. Hur som helst, det var ett roligt spel!

Kvällen bjöd även på hallonpaj <3<3<3<3 med glass<3<3<333333 love pöss
Pappa mår bra efter operationen också, det värmer mitt hjärta.
Nu ska jag skörda min farm!!!! HEJDÅ


Jag fettsög mina läppar igår. Visst blev det fint?

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0