Lista igen <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ännu en vacker lista på G nu <3


BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Ja det äger ju <3
Titta på dig själv i spegeln: Ja, men det suger däremot
Gnälla: Lätt
Skrika: Jag pratar jävligt högt
Sova: Pinsam fråga :]
Ha ångest: Nee, inte precis
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: No, tar det som behövs
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Nej
Drömma sexdrömmar: Inte så värst ofta faktiskt
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag är redan annorlunda
Klä dig i svart: Nja, inte helsvart i alla fall
Gå till kyrkan: Hell no
Gå i skolan: Ja
Röka: Hehehehehehhe nej
Ha sex: Haha, inget man "brukar göra" kanske, men nej
Ljuga: Vita lögner då och då
Hata folk: Vissa personer............
Lita på folk: Jadå

VEM:

Saknar du:
Muffe och Maitan
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Signe
Vill du slå: Nån ur min gamla klass kanske
Kysste dig sist: Åhhhhh, Magnus (ska ALDRIG mer nämna honom nu, till och med jag är jävligt less)
Vill du kittla: Leon för att han var tokig i lördags, men vi blåste honom i ögonen istället.
Kramade du sist: Mamma tror jag
Vill du prata med: Vem som helst förutom en dum jävel
Skrek du på sist: Elin antar jag
Vill du vara som: Mig själv <3<3<3 eller inte, jag vet ej
Sårade dig sist: Elin och mamma
Vill du bli galet full med: Vem som helst, men jag vill bli galet full nu alltså
Gjorde dig riktigt glad senast: Mina vänner
Fick du sms från senast: Lova
Ringde dig senast: Molly
Är vackrast på jorden: Haha, ehh.... Jag vet inte riktigt

HAR DU:

För många vänner:
Kan man få för många?
Förföljelsemani: Haha, nej
Tvångstankar: Ibland
Någon annan psykisk sjukdom: Nee
Någon fysisk sjukdom: Jo, såna har jag väl massor av
Någon skada: Halvt
Färgat håret: Jag har tonat hihi
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öron
Egen dator: 2 stycken
Bra självförtroende: Helt ok
Kysst någon: Jaddå
Köpt kondomer: Nej, bara tagit gratis
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Nej
Lämnat landet: Ja och det äger lika mycket varje gång
Tuttat eld på nått: Det har jag väl, men inget allvarligt som typ ett hus. Kanske papper nån gång
Gjort något olagligt: Druckit på allmän plats kanske :S:S:S:S:S 

HUR:
Går du:
Som en man/maffiaboss har jag hört
Svarar du i telefonen: Hej det är Emma
Fördriver du tiden: Olika
Mycket pengar har du: Mycket sparat, 122 på vanliga kontot
Tjänar du pengar: Snart så
Ofta diskar du: Diskade varje dag på jobbet i tre veckor
Ofta städar du: Helst aldrig, men ibland
Många stör du dig på: Inget spec som jag kan tänka på
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något: Vettefan
På gud: Nej
På rymdvarelser: Liv på andra planeter, ja
Att folk tycker om dig: Mina vänner gör det hoppas jag
På ett liv efter detta: Jag tror man återföds
Att fiskar kan tänka: Nej
Att du kommer leva länge: Det kommer jag säkert inte göra



Slumpade en bild från camen B-)

HEJDÅ


Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0