ListanNnnNnNN (älskar listor <3)

Tre namn du går under:
1. Emma
2. ETQ
3. Blixten

Tre saker som skrämmer dig:
1. Mörker
2. Att ramla
3. När någon i familjen blir sjuk (det kan ju vara nåt jätteallvarligt!!)

Tre saker du har på dig just nu:
1. Behå
2. Triller
3. Linne

Tre av dina favoritband/grupper/artister:
1. KENT
2. Måste fan skriva Broder Daniel <3
3. Kings of Leon är jävligt bra

Tre av din favoritlåtar:
1. Stenbrott - Kent
2. Sex on fire - Kings of Leon
3. Mannen i den vita hatten - Kent + alla andra Kentlåtar!!

Tre fysiska saker som du attraheras av:
1. SNYGGA HÄNDER
2. Underarmar
3. Rakat huve

Tre av dina hobbys:

1. Vara med vänner
2. Kolla på tv
3. FarmVille. SKOJA!! Nee typ vara med familjen (L)

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. En schnygg kröpp
2. Värsta IQn
3. En kärlek att dela livet med :( :( är ensam

Tre saker du vill göra innan du dör:
1. Hoppa fallskärm
2. Resa runt som in i helvete
3. Skaffa familj

Tre saker du tänker på just nu:

1. Snygga killar ;) ;) ;)
2. Jag bör sova snart
3. Nu vill jag skörda, men jag har inget att skörda

Tre affärer du handlar på:
1. H&M
2. Gina (man är ju fjortizzZzZ)
3. Önskar jag fick shoppa på Monki varje dag!!!!!!!!!!!


Peace out

GODNATT


Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0