Molly, älskar dig

Idag efter middagen så gick jag, Molly och Elin till Konsum och köpte gorra för 2.90 kr/ hg!! Eftersom det inte finns något gott på Kreta så tänkte vi ta med oss lite... Gött.

Efter det så har Molly hjälp mig att packa och vi alla tre har haft så JÄVLA kul!!!!! Bästa kvällen alltså. Men det som händer hos Emma och Elin stannar hos Emma och Elin. Hhihihihi

En kung grej är att när jag skulle packa resväskan så hittade jag min kamera som jag trodde var borttappad i den! Sjukt vört, nu slipper jag släpa med mig systemkameran till Kreta :D :D :D :D :D däri låg ävern mina vita Björn Borg-triller, MINA ÄLSKLINGAR som jag trodde hade kommit bort i tvätten eller nåt! Åhh, älskaHh resväskor 4ever <3 Och Molly

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar er med <3 fan vilken nice kväll <3<3<3<3 det stannar hos mig

2009-08-29 @ 08:20:49

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0