Nice

Typisk. Det är sista veckan på jobbet och jag har riktigt kul på dagarna. Det hände förra året också, riktigt surt alltså. Då får jag bara se till att ha kul nu de två sista dagarna som kommer!

Idag har jag och Anton kollat på "Blue water high" och "Våra värsta år" (världens sämsta program btw), åkt asfort i kulverten på sparkcyklar, spelat chinashack och haft allmänt kul. Skulle äta lunch med både mamma och Elin, men först fick jag veta att Elin kräktes i morse, sen kom mamma upp och sa att hon inte heller kunde äta med mig, jävligt snällt. Då fick jag köpa en äcklig "kyckling"sallad med fyra små kycklingbitar i och äta med Anton medan vi kollade på "Våra värsta år" och chillade. Men det funkade också. Hihi

Förresten, Elin och jag skulle göra två köttfärspajer (mmmmm Filippa du vill smaka det vet jag) till middag helt ensamma. Och HELVETE vad det gick dåligt. Jag har aldrig i mitt liv varit mer frustrerad i köket i hela mitt liv. Kanske den gången då Elin var med Anna och hon krävde att jag och Lova skulle göra en kladdkaka till dom tills dom kom hem som dessutom skulle ha hunnit svalna... Fyfan, det gick inte bra.

Idag bråkade vi i alla fall snuskigt mycket under matlagandet, så det var inget nöje över huvud taget. Men det blev fan gott!

Jag och Elin i köket idag

HEJDÅ!


Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0