nöjd?

Folk klagar på att jag aldrig gör listor. Så bara därför ska jag göra en i min enorma sjuktristess!

HAR DU:
* En bästa vän: absolut!
* Dejtat en av dina bästa kompisar: nje, skulle inte kalla de för dejt riktigt
* Blivit kär vid första ögonkastet: inte kär, men intresserad
* Kysst någon och sedan ångrat dig: livet är inte till för att ångra
* Några smycken som kostat över 1000 kr: verkligen inte, då finns det roligare saker att lägga pengar på
* Några husdjur: två katter hos mamma och två katter hos pappa
* Hamnat på polisstation: nej, inte än


DAGENS:

* Klädsel: stor t-shirt och triller
* Hår: fluffit krull
* Låt: beskyddaren - KENT
* Vill ha: 29:de Augusti
* Sjukaste: vädret
* Saknad: tiden som varit
* Köp: har levt gratis hela dagen idag faktiskt
* Godis: inget alls
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: what a mess

FÖRSTA:

* Bästa kompis: LINNIZZ
* Husdjur: SNORKEN
* Semester: Mallorca
* Piercing: öronen
* Jobb: sätta reklam på bilar
* Köpta skiva: hmm, var väl någon blueskiva

SENASTE:
* Peronen som ringde dig: Pappa
* Personen som du ringde: Emma
*Personen du sa 'jag älskar dig' till: Emma
* Bilfärd: med mamma hem från pappa
* Filmen du såg: hangover
* Gången du grät: igår när jag skulle laga mat till familjen, GICK VERKLIGEN SÅÅÅÅÅ BRA!!!!..........
* Måltiden: korv och mos


SKULLE DU:

* Våga hoppa fallskärm: ALDRIG
* Våga hoppa bungy jump: ALDRIG
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: men självklart
* Kalla dig själv lycklig: ja, det skulle jag
* Hellre ta bilden än vara med på den: nej, älskar att vara med på kort!
* Kunna gråta över en kille: absolut
* Kunna gråta över en tjej: absolut
* Ljuga för någon: absolut
* Kunna springa 50mil: HATAR ATT SPRINGA


 VAD:
* Gör du just nu: gör den här och lyssnar på KENT
* Ska du göra imorgon: blir frisk
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det ordnar sig
* Har du med dig in på bion: folk som kan sitta stilla och vara tysta (ALLTSÅ INTE ANNA)
* Är det för färg på dina byxor: mörkblå
* Är det för väder hos dig just nu: kvällssol
* Skulle du göra om du vann på lotto: köpa mig en lägenhet

BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: absolut inte
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: yepp
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: inga piercingar, men absolut tatueringar
*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: har bästa kompisar av båda könen

VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
* Sommar eller vinter: SOMMAR
* Vilken ålder har varit bäst hittils: när jag gick i 3:an, så.. 10år
* Sova på sida, mage eller rygg: rygg (L)


Kommentarer
Postat av: smini'

krya då!:)

2009-08-08 @ 14:30:28
URL: http://sminis.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0