Sk00l4444

Idag var det första skoldagen efter sommarlovet. Känns helt ok faktiskt, får se hur året blir.................. Dagen har varit bra med tanke på att klassisarna minns vad jag heter (ETQ har varit dagens namn) och försök till mobbning mot mig. Nu vill jag se mitt schema, men när jag kollar så har jag inget på måndag, tisdag och fredag! Riktigt irriterande, särskilt när Gro sa idag att "efter klockan fyra idag så kommer allas scheman ligga uppe fastän dom är ganska provisoriska". Mm, mitt är JÄVLIGT provisoriskt isåfall eftersom jag är ledig tre dagar i veckan..

Efter skolan blev det stan med Linnizz, Molly och Jenny det ägde!!!! Jag köpte en bikini för 15 spänn/del, en byxdress som är världens skönaste för 29 spänn (Linnizz köpte en likadan <3), två klänningar för 99 spänn, en rakhyvel för 199 FETT DYR, solbrillor för 69 kronor tror jag och skor från Monki för  45. Fatta billigt! 272 kronor för alla de kläderna! Shieeet. Imorrn ska jag köpa torrshampo, foundation och en töjare om jag hittar nån.

Hur som helst, kollade mailen idag och jag har fått min första uppgift till jobbet! Känner mig som en vuxen flicka nu. Harry (bossen) började till och med mailet med "Hej Webmaster" B-)

Ursäkta att jag har använt tre parenteser i detta inlägg, i vanliga fall undviker jag dem till varje pris. Nu ska jag mysa runt i min byxdress, kunde inte vänta med att använda den tills vi far... Vill typ ha den på planet :D :D :D :D
ÅÅÅÅHHHH JAG VILL FARA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

         
Vilken vacker dress            Blev lite fel... Det ser ut       Gumman
                                                som att mina tuttar har
                                                ramlat ut...

HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0