Tid

Igår följde jag med Leon till Åhem för att han skulle söka jobb på Ica och Konsum. Jag fick hålla honom i handen medan han pratade med chefen för att han var så rädd, jag vet inte om det gav ett speciellt bra intryck. Speciellt när det stod i CVt att Leon är självständig!

Efter det äventyret for han, jag och Elin till Baggböle herrgård. Det var ett misstag!! Jag föreslog det, men det jag egentligen menade var Klabböle! Jag blev besviken, men Leon tjatade om att det "är så vackert på baksidan" så vi gick in till slut. Och vi alla vet att så seg service som man fick där skulle man ALDRIG få på Klabböle.
Efter att vi ätit glass och kollat in den "vackra utsikten" (som var en fors) så begav vi oss till Media Markt där vi hade allmänt kuuul. Speciellt när Leon ville leka att han har en egen lägenhet :S :S :S :S :S

Sen blev det nattbad i Stöcksjön!!! Det ägde.


Väntan på att få åka till Kreta börjar bli olidlig!!!! VILL FARA NUUUUUU


Molly sa att jag kommer leka i den lilla poolen... Ska typ göra det

Nu ska vi till Molly och vara med henne och Leon!!!! HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Leon

hahahahahaahha alltså du är så jävla dum i huvudet :D

2009-08-14 @ 01:22:59
Postat av: Monka

FAIL EMMA :D

2009-08-14 @ 14:17:37

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0