Det går över, det går över, det går aldrig över

Nu har jag lust att dödförklara Elin från denna blogg, men just nu väntar jag tålmodigt på att hon ska ta tummen ur röven och uppdatera.

Hur som helst så har jobbet varit exakt lika innehållslöst som det brukar vara, så dagen har gått riktigt sakta. Eller timmarna fram till lunch gick ganska snabbt, speciellt den sista halvtimmen då jag chillade och snackade med Anton. Så nu ska jag snart sova och taggar absolut INTE att gå till det där jävla jobbet imorrn! Usch.


Typ jag på jobbet. Så tråkigt

Ikväll har jag varit med JESSICA (:D:D:D:D) för första gången på cplänge, det ägde. Hon åt middag här och vi har stekt bananer och bakad kladdis till, ASgott. Imorrn börjar jag mitt nya liv med träning och extremt mycket mindre gödagrejer. Får se hur det går <3<3

Dags för duschen!!

HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0