Drygt igen

Om det är en sak som jag stör mig på riktigt mycket när man pratar om min kropp så är det någonting som jag stöter på varje kväll; det rycker ohämmat under mitt vänstra öga. Man känner det tydligt och det ser rent ut sagt förjävligt ut. Sjukt irriterande, men jag har snart lärt mig att leva med skiten.

Ikväll har jag umgåtts med mina vänner Lova och Filippa. Det ägde. Vi gick till Öberget och satt och chillade och snackade. Jag och Lova busade också lite snabbt, jag saknar buset! Nu har det blivit sådana där "snabbisar" då och då, precis som sexlivet kan se ut för ett torrt gift par efter några års förhållande. Jag vill inte hålla på med "snabbisar" längre, måste ta upp det här med Lova genast.

Dags att sova, men jag vill egentligen inte. Är jag även störd som är sugen på att gå på fest trots festival för typ en vecka sen?? Tål att tänkas på.


Det ser nödvändigtvis inte ut såhär mellan mig och Lova, men själva principen är densamma.

GODNATT!!


Kommentarer
Postat av: din vän filippa

det var pinsamt när jag kom på er... må det aldrig ske igen! lås dörren nästa gång ni busar



här är länken om nykomlingen!:



http://nyheter.se.msn.com/noje/article.aspx?cp-documentid=148304266



see ya, don't wanna be ya!

2009-07-06 @ 02:33:51
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0