Drygt

Igår tänkte jag skriva ett vackert inlägg innan jag somnade (haha lol råkade skriva "dog" först.. Vad betyder det??) men vad händer? Jo internet funkar inte!! Höll på aslänge, men NEJ det ville inte funka. Sjukt störande.. Hur som helst, nu lever det igen och jag sitter i köket och kollar på när alla kattungar förbrukar lika mycket energi som skulle kunna försörja hela Umeå med el i typ tre år. Som springer runt, klättrar på allt, hoppar på varandra och tjollrar HELA tiden. Aldrig så att dom ligger still, nejnej. Hellre gör de missade hopp upp på pallen där de ramlar ner på golvet och slår huvudet ashårt eller ramlar ner på ett syskon.

Igårkväll blev det köttkniven igen, men inte en genomsökning. Satt i soffan med den på bordet, en liten försäkring liksom. Den har även varit med i sovrummet, riktigt nice alltså! Knivar in my heart (L)
Igår skulle jag öppna en konservburk, blev cpsugen på ananas och såg det i skåpet! Lycka där alltså. Men sedan händer det absolut oundvikliga; Jag skär mig på locket! Vem lyckas någonsin hålla sig borta från det missödet? Inte jag i alla fall. Fan vad drygt det är.

Nej, dags för frulle och att uppfostra Qvintus vars favoritgöra är att fräsa åt kattungarna och Signe.

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: din vän filippa

emmas favvord = tjoller



namn med Q i början är fan underskattade, sjukt snyggt! Alla mina framtida barn skall ha namn med Q i början.



det viktigaste frågan: får du ärr av det olyckliga-oundvikliga cuttsåret???? i så fall värt!



godernatter

2009-07-05 @ 01:31:58
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Din vän Monica

Lol på "knivar in my heart".. :P

2009-07-05 @ 21:32:43

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0