GRATTIS

Idag har min finaste vän Lova Öberg tagit sitt efterlängtade körkort!!!! GRATTIS GUMMAN <<3<3

Lova ringde och väckte mig imorse vid elva, det sög lite. Mest för att jag rusade ur sängen och ändå hann jag inte svara. Hon hade i alla fall tagit körkortet och skyndade sig över till mig med bil´N och jag fick äta frukost i den medan vi körde till Filippa och därifrån for vi runt i stan med Lova som chaufför. Det ägde. Efter att ha droppat av Filippa hos Hillevi så kom jag och Lova på en bra idé; VI FAR TILL NORUM! Vi var inte säkra på om Jessica var hemma hos Lennart, men en chansning eller två dör man inte av. Hon var inte hemma. Men vi fick träffa alla söta kattungar, så det gjorde inte så mycket! Vi hälsade även på på Lovas jobb, Norums Fiskrökeri. Observera att jag fortfarande hade pyjamas på mig, jag kände mig liiiite obekväm. Men vad gör man inte för en glad vän?

Middag blev det med Lova på Great Eastern, vi firade ordentligt med lite kinamat. Asgott! Efter ett tag kom Filippa och joinade oss och vi pratade och skrattade som vi alltid gör (typisk Kenzamening). Sen tog Lova bussen mot Karins stuga och Filippa och jag for hem till respektive bostäder! Jag har soooovit i nån timme och jag och mamma var nyss på affärn och köpte kladdis <3 nu ska vi fika!



Jeopardy! Allmänt vetande 200 poäng.
Svar: Emma The Queen
Fråga:?

Nu ska ni svara rätt och få 200 poäng

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: MonkiiiiiiiiiZ

Fråga: Vem är tragisk och tuggar på andras tuggummin?



Btw, hoppas du inte hade pyjamas på dig på Great Eastern

2009-07-07 @ 01:34:16

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0