Grill

Frukosten är avklarad, jag och Elin har kollat lite tv (L) och nu ska Elin duscha hoppas jag. Jag vill inte duscha först :(

Igår var Ylva och mormor på akuten, Ylva har nämligen brutit två revben genom att ramla riktigt oskillat på en fåtölj med komönster. Hur som helst, hon läker ihop bit för bit och jag och Elin fick passa barnen igår medan Ylva och mormor var borta. Eftersom Ellen var hos sin vän Linnéa som hon kallar Lelle (varför?) så hade vi bara två barn att hålla koll på. Vi kollade på min favofilm Balto som äger asmycket!!!

Vi var även på Glassiären igår, jag, Elin, Hannah och Julia, det ägde. Två smaker, tre-fyra kulor på varje smak för 32 spänn! Så sjukt värt och ASgott! Tog smakerna Nutella och Marängswiss, GÖTT. 
Har inget kul att skriva just nu, så det här blev endast ett informativt inlägg, du ska alltså inte ens le medan du läser det. 

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

yeah börja kalla mig för lelle snälla!!! då får jag och leon dela smeknamn

2009-07-12 @ 20:34:41
URL: http://linniz.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0