Hmm

Såg nu att titeln på föregående inlägg är "Grill", vilket inte nämns över huvud taget i inlägget. Tror jag tänkte att jag skulle skriva något om grillning innan jag började skriva, men att det blev lite försummat när jag kom igång.

Hur som helst, här flyter allt på som det ska, tror jag. Elin och jag ska in till stan för att jag ska köpa en töjare till och en tunnel, sen ska vi till stranden där Ylva befinner sig med sina barn. Jag taggar INTE. Usch, jag har fasat hela sommarn för att visa mig på stranden, så jag hoppas just nu på överlevnad. Må någon högre makt hjälpa mig.

Igår var jag och Elin på stan med ungarna och jag hittade en ny töjare som äger!! Ska lägga in en bild på den här nere i inlägget. Fatta, snart är jag färdig med detta, då ska jag he in min tunnel och bara njuta av att jag är så cool.


Hihi

HEJDÅ!!

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0