HP6

Har varit på bio med Lovis ikväll och sett Harry Potter! Den var riktigt bra, men precis när jag tänkte "nu kan den ju för fan inte sluta, det skulle ju vara stört" så slutade den. Så kan det gå. Lova var även väldigt rädd av sig, satt och krossade min arm under ca. 80% av filmtiden. Förstår inte varför.

När jag kom hem för typ en timme sen så låg Elin vaken. Jag frågade vad hon och mamma gjorde hos Åsa (mammas kompis som nyss fått barn) och Elin sa att dom hade pratat, myst med bebisen och ätit någon konstig efterrätt. "Efterrätt?!?!" tänkte jag, "detta vill jag veta mer om!!!", så jag frågade vad det var för nåt dom fick då. Elins svar var följande;

- Det var någon liten pluff med nåt brunt strö över och nån likör i botten eller nåt.

MMMM MYCKET BESKRIVANDE ELIN!!! Låter skitgott

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Filippa

vill träffa er (U)



jag är iaf hemma och välbehållen, hoppas bettnes var nice och att ni fick en trevlig kväll :)

2009-07-19 @ 15:50:55
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0