Jag krossar fönstret, tar mig in i ditt rum

Varför en sån konstig titel? Jo för när jag skulle skriva den så sjöng Jocke Berg dessa ord och jag tänkte att "jaja, det får stå så då". Så blev det alltså.

Igår var jag med Leon hela kvällen och vi chillade, gick och hyrde film, såg filmen som Leon tyckte var riktigt obehaglig, chillade, drack CIIIIDEEEER och chillade igen. Det var nice. Sen for han hem vid halv tre och jag somnade efter ett tag. Imorse väckte Linnizz mig genom att ringa mig, vilket var positivt eftersom klockan var tio över tolv när hon ringde. Sen har jag varit med henne det ägde :D D: D: D:D :D:DDD :D:DMDKADF:FD vi har kollat på resor, men det går fan trögt! Det löser sig snart <3 <3 <3


Ändå coola???!?!?

Jag är nu färdigpackad och ska moppa iväg till Jessica där hon och Filippa väntar på mig med ballonger och en storslagen fest i min ära.


På väg till Jessica ;););););)


Åhhhh gumman

ZEZ!! HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0