Jobb hihi

Imorrn är det sista dagen på denna arbetsvecka- TAGGA!!!! Men igår hade jag en helt ok dag, i alla fall innan lunch, för då fick jag och Anton (den andra feriearbetaren) se på när en patient fick en gastroskopi och en koloskopi gjord. Mycket inressant, hade inte så stor koll på hur tarmarna och magsäcken ser ut på insidan, men nu vet jag. Ny dag, nya kunskaper alltså.

Hur som helst, idag blev det lunch med Filippen (L)(L)(L) det ägde förutom att den första timmen gick till att få ut pengar till Filippa så hon kunde köpa mat. Till slut gick det och vi åt en riktigt romantisk lunch <3 hade fan lunch i två timmar.. Men ingen på jobbet brydde sig, annars hade jag förklarat mig!

Pappa beställde även hem ett nytt simkort till mig i förrgår och det kom idag, så nu har jag ett nytt sim och pappas gamla mobil :D :D :D tack pappa!

Nej, nu är det dags att slå Elin känner jag (L)

HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0