Jobbjobbjobb

Idag har jag jobbat igen, det var inge kul. Varför? JO, FÖR JAG FÅR INGENTING ATT GÖRA!!! Det är jävligt drygt att bara ströa runt på en tråkig avdelning sju timmar om dagen, då skrubbar jag hellre gubbarslen.
Åt i alla fall lunch med Filippen, det förgyllde min arbetsdag. Kram på dig gumman.
Hur som helst, dagen/kvällen blev i alla fall bättre senare. Pappa bjöd mig och Elin på middag på restaurangbåten, det var ASgott! Sen fick pappa mig att skratta så jag började gråta, han är ganska störd den mannen alltså :D sen for vi till Ica Maxi och köpte gorra. Vi bänkade oss framför tv:n och kollade in "Baksmällan", den var faktiskt jävligt rolig, se den! :)

Nu ska jag sova och ladda upp inför ännu en tråkig dag på jobbet imorrn.......................

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Filippa

lilla vännen,du skulle ha jobbat med mig istället, fan vad vi hade ägt <333



lunchen ägde -det var en trevlig surprise att se dig helt plösligt i korridorn:D:D:D:D!



bra att du hade en trevlig kväll igårkväll :) vi måste ses nån dag

2009-07-22 @ 20:37:19
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0