Kung

Igår skaffade Emma The Queen sig ett jobb + en sprillans ny jobbdator!! Fett värt att få en dator alltså. Jag FÅR den

Hur som helst, mitt jobb är att uppdatera njurföreningens hemsida (länkar inte nu eftersom den inte är uppdaterad sen typ 05..) och skriva texter och sånt på den. Fett värt jobb och jag tackar mamma djupt för att hon tispade mig till Bill och Harry <3

Nu är jag hemma hos mamma och vi har tagit hem Siri, så hon nosar runt här hemma. Vi presenterade henne för Julius ute förut genom att ställa buren med henne i framför honom och han freakade lite då, började typ småbrumma och backade iväg. Jävla fegis. Det blir bara att vänta och se sen hur dom kommer överens :D :D :D

Sen ska ni veta att Elin tänkte uppdatera igår, men precis när hon skrivit klart så kraschade internet. Hon satt vid min nya och inställningarna är kanske inte helt hundra än. Så det sög, men jag tror att hon gör ett nytt försök imorrn! Själv tror hon att denna händelse är ett dolt meddelande till henne om att hon inte ska blogga, men säg till henne att det inte stämmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag schteka och vänta på att få duscha!

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Teserd

Katten heter inte Siri, den heter ju Ugglan!

2009-07-25 @ 20:01:29

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0