Naaaajs

Hade en riktigt angenäm kväll igår tillsammans med Jenny och Jessica här hemma med snack, frukt, gorra, film och lite skratt minsann! Båda sov här och vi somnade vid fyra, men vem ska inte upp klockan tio???! Jo, Jessica Fällgren, för hon skulle bli hämtad av sin pappa Lännart så dom skulle åka hem till honom i Norum. Hur som helst, fatta döden när hennes alarm på mobilen sattes på imorse.. Taskigt nog så var jag och Jenny så däckade, så Jessica fick gå upp själv och vi fortsatte sova hänsynslöst.. Vaknade tolv och då var Jessica redan borta!

Jag och Jenny gjorde i alla fall bästa frukosten som jag förhoppningsvis aldrig kommer trycka i mig igen;
Rostmackor med chokladsås. FATTA HUR GOTT DET ÄR!!! Helt sjukt! Vi ansträngde oss till och med och gjorde egen sås! ahh, blev fan sugen igen nu.. Sen har vi lekt med katterna, kollat på tv lite och spelat GH (det kanske var mest jag som spelade.. hehe) och nu kom jag precis hem efter att ha lämnat av Jenny på busstationen :) vi ska ses framöver, förhoppningsvis med Elins sällskap (ELIN EDIN ALLIHOPA, INTE ANDERSSON!), sen ska jag även hem till Jenny i ~Robban~ för att ta åt mig lite av deras kultur <3

Dags att städa, det ser förjävligt ut här hemma!!


Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0