Normalt?

Jag, ETQ, har nyss gått en riktig finkammad husrunda med en köttkniv i högern och mobilen inställd på 112 i vänstern. Inget fanns i huset, inte vad jag såg i alla fall. Jag är så jävla rädd för mörker och kvällar så att det är jobbigt, det är en plåga. Men frågan lyder; Är det bra att jag är så rädd? Det kanske kan hjälpa mig i framtiden, att jag inte är för slapp att kolla så att ingen är på väg att mörda eller våldta mig någonstans.

Hur som helst så är jag på högvarv nu och ligger på Elins säng och längtar efter henne, önskar hon var här nu. Här ska jag sova inatt, om det kommer en mördare/våldtäksman så har jag fler flyktvägar härifrån än om jag är instängd i källaren. Köttkniven ligger självklart bredvid mig på nattduksbordet. Utifall att liksom. Jag lyssnar på katterna som springer runt där nere och upp och nerför trappen, tänk om det är en människa? Jag har dubbelkollat att alla dörrar och fönster är låsta. Eller glömde jag något? Hoppas inte det, för nu orkar jag inte resa mig, är helt svag.

Ska surfa runt lite på internet och glömma denna hemska situation att vara helt ensam hemma.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Filippa

du överlevde väl natten hoppas jag? ingen kaj-anders som surprisade där in the middle of the night???

2009-07-03 @ 14:17:59
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0