okej Emma, tummen ur röven


Emma -  *öppnar ett skåp under diskhon, pekar på en apparat och säger*: vad är det där då, värsta avfallsapparaten eller??
Molly - Nej, det är våran bakmaskin.

Och angående Emmas nya liv som skulle börja idag bröts ikväll mina kära vänner när hon köpte gorra på Ica Maxi.
Ska vi kanske önska henne lycka till ännu en gång??????
Ne, ni borde faktiskt önska mig lycka till också, annars så ser jag väl ut som hon jag har som bakgrundsbild på datorn;


lite insperation sådär.......

Kommentarer
Postat av: Filippa

Är stolt över din insats här i bloggen vännen, keep it going <333



ses typ på lööördag! natti

2009-07-30 @ 00:52:03
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0