Resa själv = sugigt och inte kul

Idag har jag rest helt själv från Umeå till Ronneby. Det var första gången och det var jättehemskt. Lyckligtvis nog så lever jag fortfarande. Sen har jag fått återse min kära syster igen efter två och en halv vecka!! :D :D :D :D :D under båda flygturerna så stötte vi på turbulens.. Mitt favomoment i vardagen, verkligen.

DAGENS HISS

# Elin
# Överlevnad
# Fast mark
# Kompis på flyget

DAGENS DISS

# Turbulenta flygturer
# Arlanda i 4 timmar, sjääääälv
# Arlandas internet (de tar betalt för att man ska få tillgång till deras trådlösa!! Är dom dumma i huvet?!?! Om man betalar ca. en miljon kronor för att flyga så kan dom väl fan bjuda på lite internet??)
# Äta själv på Arlanda

HEJDÅ!!


Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0