Sorry

Jag är sämst på att fota dessa tider, jag tar aldrig kort! Det beror mest på att jag inte orkar släpa med mig min stora kamera överallt hela tiden, så det blir torrt med bilder alltså. Därför får ni nöja er med webcamen nu. Ikväll när jag är med mina bästa ska jag fan hala fram kameran och fota! Jag är även fortfarande bitter över att jag inte har några bilder från peace.. Mammas fel.

Hur som helst, igår kväll var jag med Monka och Filippa och vi satt på kajen och skrattade tills tårarna rann och magen gjorde ont, det ägde. En av mina favoritsysselsättningar just nu är att hela tiden dra skämt om sex HELA tiden eller tänka på det i olika situationer, men jag har bestämt att det ska upphöra idag. Fast Filippa och Monka, erkänn att det passade jävligt bra när vi läste Nöjesmagasinet?? HAHA
Sen sov båda här också och dom for nyss hem, så nu har jag tråkigt :(

Dags att duscha, sen ska jag töja lite i mitt vackra öra!

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Monka

Ja, serri jag dog! :D "Snurra pinnen mellan händerna", "grilla korven" och "VÅT" ;D

2009-07-01 @ 15:20:34
Postat av: Anonym

töja töja töja Ä-G-E-R kommer bli assnyggt och assexigt vännen"!!!!!!!!'hejdå

2009-07-02 @ 19:43:15
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0