Suger

Inatt blev det prommis med Leon i kanske två-tre timmar, det var ägigt och kul. Sömnen infann sig runt fyra och den avslutades vid halv ett idag. Umeå har bjudit på vackert väder hela dagen; ösregn. Typiskt umeå att förstöra en fin sommar som man kände hopp inför.

Så idag har jag och mamma varit på Returmarknaden och shoppat filmer böcker för 40 riksdaler, sjukt värt. Sen har vi kollat på kattungarna hos pappa, dom är lika söta som alltid. Mamma fotade dom och vi for hem! Sen har jag sovit igen och ätit middag och nu försöker jag få kontakt med Leon, men det misslyckas lite.


Styrde in töjarn mer idag! I verkligheten tycker jag att den ser sjukt
manlig ut, men på bild är den asmesig :( :(

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Filippa

nattpromenader äger, natten äger

2009-07-08 @ 00:23:19
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0