Tråkigt

Inga kommentarer rullar in.. Elin uppdaterar aldrig, jävla svikare.. Jag orkar inte sova.. Så jag gör en lista för att dryga ut tiden.. Tog första bästa jag hittade på en fjortiskilles bdb..

Den äldsta du hånglat med? 22, töntig fråga btw
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? typ alla i sverige
Vad tycker du om kärlek? äger, fast den aldrig är besvarad :D :D :D <3
När kramade du någon sist? Ikväll, Lova och Linnizz
Saknar du någon speciell person? Muffe
Har du svårt för att bli kär? njaa, vet inte riktigt
När kysste/hånglade du med någon sist? 25 juni om jag inte minns cpfel
När fick du senast en komplimang? minns inte, får aldrig några :O
Har du hånglat med någon av samma kön? hehe, räknas kompisar??

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? typ varje dag!!
Hånglat med nån riktigt ful? NEJ
Hånglat med fler än 50 pers? haha verkligen inte
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej, FAN VAD MÅNGA HÅNGELFRÅGOR USCH
Gjort något riktigt dumt?  det har jag säkert, det konstiga är att jag inte själv har tyckt att det är dumt, bara andra
Gjort något du verkligen ångrar? möjligtvis
Varit nykter på nyårsafton? ja, förutom sist....
Åkt ambulans? ja
Gjort nått olagligt? druckit på allmän plats.. pinsamt :S :S :S
Fått din mamma att gråta? haha vad hemskt! jag har säkert drygat nån gång tills hon har blivit så less att hon börjat gråta..
Slagit ner någon? bara Elin
Skämts över dina föräldrar? Nej, inte vad jag kan komma ihåg
Skämts över dig själv? ja lätt
Sagt jag älskar dig och menat det? antagligen!!
Tar du droger? NEJ
Dricker du? varje dag, mycket vatten ;) ;) ;)
Vilka kläder sover du i? Triller, t-shirt
Vad hatar du verkligen? Amerika
Varit kär? ja
Är du ensam nu? Elin sover i min säng, jag ligger i bäddsoffan
Vill du gifta dig?  nja, tror inte så hårt på äktenskap
Vill du ha barn?  ja, nån gång

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Elin sover i den nu
Såg dig gråta? Elin, det är bara hon som får se mig gråta
Fick dig att gråta? det har jag ingen aning om, folk brukar inte få mig att gråta
Du delade en cigg med? typ Molly
Du gick på bio med? Lova igår
Skällde på dig? Elin


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? mamma hihi :P:P:P:P
Köpt någonting? en glass, gorra igår!
Sjungit? jaaaaaaaa
Saknat någon? nja


Jag har så jävla kul jag lovar och svär

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Filippa

listor är typ det roligaste som finns att göra (L)(L)(L)

2009-07-19 @ 16:12:47
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Linnéa

När kysste/hånglade du med någon sist? 25 juni om jag inte minns cpfel



öh du minns fel det var 26 hejdå

2009-07-19 @ 22:20:29
URL: http://linniz.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0