Umeå

Är nu hemma efter en dryg resdag! Eller vi kom hem typ kvart över sex, men jag har inte orkat he på datorn :)
Har inget spec att berätta om resan förutom att mormor hade skruvat åt korken på en Fanta lite löst så den öppnades i Elins handväska.. På datorn och kameran. Datorn startade första gången vi skulle kolla om den var trasig, men nu går den inte att starta igen! Så vi ska se vad som händer härnäst. Kameran funkar i alla fall!

Dags att sova, tror jag, men jag har fastnat framför Nile City. VÄRLDENS BÄSTA PROGRAM!!

GODNATT

Ps. Har framfört klagomålen på att Elin ALDRIG uppdaterar och hon säger att hon ska börja.. Men det är jag som har skrivit alla "Vi Båda"-inläggen, lite tradigt ja. KOMMENTERA MER OCH KLAGA PÅ ELIN!!!! Ds.

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0