Vad ska jag göra?

Idag har jag tråkigt igen. KAN ELIN INTE BARA KOMMA HEM?? Om hon stegade in i mitt rum utan förvarning nu hade jag skitit ner mig av glädje. Men sådant finns bara i fantasin. Jag sitter här på mitt rum. Persiennerna nerdragna. Fönstret lite öppet. Ingen i huset förutom jag. Vackert väder ute, men kan man sola i det? Ska kanske kolla snart, när jag orkar lyfta på röven.

Hur som haver, mina fina vänner var hemma hos mig igår och vi kollade på "Gran Torino" med Clint Eastwood. Han är extremt manlig, liksom hur manlig kan man bli?? Det finns nog ingen gräns. Däremot blev jag ledsen och besviken över att de åkte hem typ ett, vad är det för tid?? Ni kunde ha stannat i flera timmar till ju!!!!


Vi är typ lika, jag och Clintan. Lika bittra i alla fall


HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: ANNA

min syster kommer hem imrgon!!!

SÅ JÄVLA LYCKLIG!!!

2009-07-02 @ 17:13:38
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: Filippa

alltid när jag är taggad att stanna till fem så drar ju du och elin en: "Nu ska vi sova - nu måste ni gå!" typ klockan halv tolv.... frasen kallas "Att få smaka på sin egen medecin"



ses typ snart mina systerplaner krajade

2009-07-02 @ 19:54:47
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: F

ps är inte bitter även om jag lätså :D:D:D:D::D

2009-07-02 @ 19:55:53

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0