Fyfan

Idag har jag varit i skolan och spelat saxofon, åkt hem och fått skjuts tillbaka av pappa för att ha kör. Därefter gick jag till stan och lämnade tillbaka försenade böcker till bibblan.............. Hehe BÖTER. Sen gick jag och avbokade lite felbokade körlektioner, sedan gick jag till mamma på sjukhuset och fixade en massa skit. Sen gick jag hem till mamma och fixade lite bilder och skit och sen cyklade jag hem hit till pappa! VÄRSTA MOTIONSDAGEN (L)(L)

Jag har även skrivit svenska, tack gode gud för att få bli klar med det.


Jag fick värsta tvättbrädan av allt promenerande idag

GODNATT!!!

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0