Glass

Jag har ätit glass. En Cola Calippo MUMS gött. Den var kall och gav mig mycket glädje här i livet och jag tänkte för en kort stund att "nog finns det saker värda att leva för". Men sen hände det otänkbara men ack så oundvikliga: glassen tog slut. Jag visste inte hur jag skulle reagera, ska jag skrika, gråta, skratta, bli hungrig, hyperaktiv, trött, sorgsen eller bara helt apatisk?

Det var ett svårt beslut, men till sist tänkte jag att jag ändå var tvungen att gå vidare. Jag reste mig ur sängen och kände att livet kröp tillbaka in i mig och jag lyckades till och med gå några steg in hit till köket för att skriva detta inlägg. Ensam är stark, speciellt jag.


Till minne av en kär vän och glädjespridare. LOVE YOU

Dags för mig att räta på ryggen och vandra stolt till kylskåpet för att dricka lite mjölk <3

HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0