GRILL

Har varit på Nydala ikväll med folk (orkar inte skriva alla namn, drygt med stora bokstäver hela tiden) vilket var trevligt! Jag satt bak på moppen på vägen dit medan Elin körde och det blev tvärtom på vägen hem. Riktigt kul när Elin är nervös innan och säger "Jag litar inte på dig" precis när man står och startar upp moppen.. Hur som helst, jag ägde på att köra och vi kom hem hela och rena (inte Elin).

Så jag har legat nere ensam på mitt rum och kollat på en film, "The strangers". Den var bra och jag fick lite rysningar och spänningar i kroppen i början, men sen fortsatte den på samma spår i en och en halv timme, så det blev lite smådrygt till slut. Bra var den i alla fall! Inte helt ovärd att se ;) ;) ;) ;) ;) ;) osv


Leon hittade ingen eldstad, så han körde direkt på gräset. Smart!

Nu ska jag spela lite Mahjong Titans på datorn, sen ska jag sova! Mahjong Titans ÄGER!!!!!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

MAHJONG (L)(L)(L)(L)

2009-06-13 @ 14:46:40
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: carro

Ha en super bra dag!



Hälsningar

Carro

2009-06-13 @ 14:54:32
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0