Hemma igen

Igår tog vi bussen hem från Övik, det blev lite långtråkigt att sitta på en camping en hel helg när det var dåligt väder varje dag. Om det hade varit bra väder hade det inte varit nåt problem!! Hur som helst, jag fick aldrig syn på Isabella Löwengrip, men jag såg senare i hennes blogg att hon hade fiskat hela dagen på familjens ~privata brygga~, så överklass :(

Det har ändå varit en trevlig helg på campingen med skratt, snapsvisor, några tårar med min kära syster, bajsflingor och lite annat. Jo, en taggad kärring runt midsommarstången var en rolig syn alltså.
Och Therese sa att om vi någonsin lyckades ta en snygg bild på henne så skulle vi få lägga upp den på bloggen, och gissa vad? VI HAR EN FIN BILD!! Det krävdes blod, svett och tårar i massor, men till sist fångade vi henne på bild som en riktig skönhet. Bilden kommer snarast.

Igår hade jag en trevlig kväll på Teg med Elin, Linnizz, Filippen och Jessica med film och gorra. Och en Calippo Cola <3 mums. Vi såg Death Sentence som jag och Elin sett förut men det spelade ingen roll, för i filmen är Kevin Bacon sjukt manlig. Somnade skitsent inatt förresten, inge kul.


Såhär ser ETQ ut idag


Ville bara visa mina sneda undertänder!! Asfult men samtidigt snyggt ;) ;) ;) skoja

Dags för mig att göra andra saker!!!

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Sant

Kent ska splittras.

2009-06-22 @ 15:10:52
URL: http://kahrin.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0