Hemma

Kom hem igår efter en riktigt naaaajs vecka i Borlänge! Har haft skitjävla kul men just nu är jag så extremt sliten, så jag ska nog lägga mig och vila lite igen. Sov 13-14 timmar inatt, men jag mår fan inte bättre!

Hur som helst så har jag haft en härlig vecka med nice band, fest, lite sömn, nice människor, skabb, alldeles för bra väder och alldeles för varma tält. Plus att jag och Linnizz har varit inne i ett öltält (five på det Linnizz) där vi träffade två nya bästisar, Viktor och Sebastian. Dom plus deras kompis Henke var nog de skönaste människorna åp festivalen. Hihi

Inga bilder tagna, för jag fick inte ta med mig någon kamera.. Men de andra har haft kameror, så jag snor några sen :D :D :D :D :D OCH vi har sett Tzatsiki!! Det ägde.

HEJDÅ!!


Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0