Herregud

Jag vet inte vad jag ska säga, för inget lär låta bra. Men VAD I HELVETE ÄR HON SERIÖS MED DENNA VIDEO ELLER???? Heidi Montag, eller nu Heidi Pratt har spelat in en låt och fixat en riktigt billig video att sälja till den. Jag tror jag kräks så värdelöst allt bara är. Jag som ändå gillade Heidi lite och tyckte synd om henne. Nu undrar jag om hon kanske borde skaffa lite hjälp??????????????????


SÅ PINSAMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJDÅ

Ps. Träffade Soffan_coolgirl i cafeterian idag!! Det var trevligt och jag ska få se filmen som hon och hennes klass gjort någon gång :D:D:D:D:D:D:  taggaaaaaaaaaaaa Ds.

Kommentarer
Postat av: Monka

Vilken jävla cp-hora hon är! Hoppas det var riktigt kallt i vattnet.

2009-06-03 @ 00:07:01
Postat av: tandkött är för losers

åh jag känner mig hedrad att nämnas i samma inlägg som heidi! tack gumman! <3

2009-06-04 @ 19:53:17

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0