RÄDD

Ligger vaken på rummet. tills nu har jag  sovit med kläder, smink, fel håll i sängen och taklampan på fullt lyse...... Hatar när "jag orkar inte göra mig iordning" går över styr, som de jämt gör!!!!!! 

Vaknade iallafall av att Signe våran katt jamade där nere. Hon jamar som ett jävla cp och jag var just med om de äckligaste. När jag äntligen bestämde mig för att klä av mig och lägga mig på riktigt så var jag tvungen att gå på toa också. Går ut ifrån rummet, kollar ner för trappan (bara för att) noterar att ingen är där. När jag kommer in på toan så känner jag att jag måste ge 2:an en omgång, så jag går in på rummet igen för att hämta datorn som ska hålla mig sällskap. Detta är typ 5sek efter att jag gått förbi den tomma trappan. Går ut ifrån toan, kollar trappen och det är nästan så att jag tömmer 2:an mitt i hallen, för i mitten av trappen sitter Signe och ser helt psykotisk ut! Hon glor, verkligen det värsta gloandet som jag någonsin varit med om, så jävulskt på mig samtidigt som hon jamar det värsta jamandet jag har hört!!!! OCH ALLT DETTA FRÅN EN KATT! Jag springer in på rummet, stänger dörren och är helt skärrad, för vet ni vad, är helt övertygad om att Signe snart kommer komma inflygande som en stor jävla varulv och göra hela huset folktomt! Är skit rädd! Har massa frågor!

1. Hur fan han Signe till trappen på typ 3-5sek?
2. Varför glor hon på mig som om att det vore en människa i henne? För hennes ögon såg verkligen ut som människo ögon
3. VARFÖR JAMAR SIGNE SÅDÄR????

Så nu ligger jag här i sängen och är skit rädd, kissnödig och som grädden på moset är jag även jävligt skit nödig!
Ni förstår inte hur rädd jag är!

 ----Signe förvandlas till------> för mig är detta en omöjlig ekvation, men det är precis såhär dett känns just nu! UHUUUHUUU! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!

2009-06-14 @ 11:22:29
Postat av: Emma The Queen

HAHAHAHHAHA garvade typ sönder när jag läste det här!!!!!!!!!!!

2009-06-14 @ 13:25:32
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0