Studenten!

Idag tog Jessica och Monka studenten, GRATTIS TILL ER! Lyllo mig som ska gå ett år till <3<3 jag är seriös :D

Och jag har sommalov nu! Fatta, men jag är dum i huvudet så jag har bokat en körlektion klockan 08.25 imorgon........ Helvete, vad tänker jag med? Röven eller?


Här inne är min hjärna (OBS! Inte min röv). Notera det snygga stringmärket

Idag har jag och Elin än en gång träffat våra största fans, alltid lika kul! Therese och Emil, tack för att ni besöker bloggen! Det är snälla och fina fans som får både mig och Elin att uppdatera ofta och gärna. Har ingen bild på dom den här gången heller tyvärr, min kamera dog :( sen är ju faktiskt Therese en riktig "pain in the ass" så att säga, för hon typ duckar/kryper/springer iväg eller lägger sig platt på marken och hoppas att hon ska försvinna så fort hon ser en kamera. Hon har någon slags kamerafobi, så jag har anmält henne till psyk. Dom kommer snart och hämtar dig! Håll utkik!

Och jag hatar verkligen mig själv just nu, jag är VÄRDELÖS. Ikväll hade jag mitt livs chans att prata helt ensam med min älskade, men jag missade att möta honom smidigt på vägen med serri 3 METER!!! Så jävulskt. Jag vill tro på Gud den Gode just nu och tänka att han har andra planer för mig att träffa min snygga man. ÅÅHHHH

Nu ska jag sova, annars kommer jag köra av vägen imorrn = Negativt.

GODNATT!

Ps. Fast alla vet att jag inte kommer somna just nu, jag kommer spela lite roliga spel innan ;) ;) ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: Filippa

varför for du? :( lycka till på lektionen!

2009-06-11 @ 01:07:53
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha emma det är typ din stjärt???? du har väl ett födelsemärke om jag minns rätt :O

2009-06-11 @ 19:36:26
URL: http://blondinmolly.blogspot.com
Postat av: Ella

fin blogg, besök min :)

2009-06-11 @ 19:49:59
URL: http://eellaass.blogg.se/
Postat av: Fherese

Haha du är sjuk Emma! Jag lovar att du ska få en idolbild(jag kan signera den också) på mig som du kan lägga upp här.

2009-06-12 @ 20:30:39
Postat av: Therese

Va fan! jag heter inte Fherese

2009-06-12 @ 20:31:36

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0