Studenten

Idag var vi och kollade på när studenterna gick in till studentbalen. Kollade in alla fina (och fula) outfits, sminkningar och hår. Sen kom jag att tänka på att fatta, VI TAR STUDENTEN OM ETT ÅR!! Då blev jag ledsen, för jag vill inte ta studenten, jag vill verkligen inte det. Jag vill gå tvåan om och om igen tills jag känner mig less, inte bara sluta. Ett år kvar, sen är det slut. Jag kommer sakna vissa lärare, hela min bästaste klass och skolan. ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH JAG VILL INTE TA STUDENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Filippa

som jag skrev i bloggen: Fuck studenten

2009-06-05 @ 15:47:06
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Seriöst vi bojkottar studenten, ÄR DU PÅ?!?!

(fast idag blev jag ganska taggad när jag satt med kajsa och julia och diskuterade vårat flak hehee)

2009-06-05 @ 15:51:46
URL: http://linniz.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0