Toki

Sitter här och taggar Peace med att lyssna på alla band som inte ska spela där, så jag känner mig lite toki, därav titeln på detta inlägg. Laddar ner (skämmes) lite Kings of Leon, mitt nya favoritband efter Kent. Alla band kommer efter Kent, GLÖM ALDRIG DET! Nejmen serr Kings of Leon är nyupptäckta för min del, Joakim Berg tipsade mig om dom genom att skriva om dom på Kents hemsida. Hihi, eller det var en fråga från ett fan som frågade om de kunde tipsa om en bra låt och då skrev dom "Kings of Leon- Sex on fire. Han sjunger som en jävla gud!". Då blev jag sugen och nu gillar jag dom <3<3<3 denna händelse ägde rum för veckor sen i och för sig, men det är nu jag känner mig mogen och beredd att prata om detta.


Lägger in en vacker bild på Kent för att visa att jag inte har svikit dem. Puss på er

Dags för gitarren!!

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Filippa

TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-22 @ 20:04:02
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0