Trååååk

Ska snart ta Tony till mamsen, men jag orkar fan inte resa mig ur sängen :( Så jag ska göra en aslång skitdryg lista först som jag hittade på Filippas blogg. Here we go!!!


1. Hur gammal är du om fem år?  23 bast, gammal som gatan :(


2. Vem var den sista du träffade? Elin, mamma och Sussi <3<3<3

3. Hur lång är du? 163, ägigt och kul säger jag

4. Vilken var den senaste film du sett? Strangers, helt ok film speciellt i början

5. Vem ringde du senast? Filippa tror jag, DET SÖG

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  "Haha tagga fylla B) fatta snart är vi i Borlänge!!" Till min kvinna Evelina

7. Var är dagens planer? VAD kanske skulle passa bättre, men jag ska i alla fall till mamma snart som sagt
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS IN MY HEART!!! DÖD ÅT ATT RINGA
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, det är en farlig trend alltså

10. När såg du senast din mamma? Typ 10 min sen när hon hämtade Elin

11. Vilken ögonfärg har du? Blå, jag är så jävla ARISK

12. När vaknade du idag? Runt tolv, ÅNGEST

13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, faktiskt! Men det var grannens lol
14. Vilken är din favoritplats? Vart som helst med mina vackra vänner, utomlands (3<3<3<3<3) och alla platser där det är nice att hänga antar jag

15. Vilken plats föredrar du minst? Elins rum skoja, nej men jag antar att jag inte vill till helvetet :SS:S::S måste sluta synda
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vette fan

17. Vad skrämde dig som barn? Vår kusin Emelie, sumobrottar'N

18. Vem fick dig att skratta senast? Jessica och Filippa antar jag (eller nej förresten, fan inte Filippa tråkhuve (men jag älskar dig ändå gumman))

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kan man vara för ung för det??
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? T-shirt och trillor

22. Hur många kuddar har du i sängen? En PLATT

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? BARFOTA 4EVER

26. Är du social? Väldigt social faktiskt, tror jag

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's fan så gött

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Tatuera mig, resa, köpa nice grejer inte vet jag, skänka (kanske hihi)
29. Tycker du om kinamat? SÅ STÖRT GÖTT!!

30. Tycker du om kaffe? Blä, dricker hellre glögg

31. Vad dricker du till frukost? Inget oftast

32. Sover du på någon särskild sida? Sover nuförtiden ofta med huvet där fötterna ska vara, som Pippi Långstrump

33. Kan du spela poker? Nja, lite

34. Tycker du om att mysa? Mysa kan äga JAA

35. Är du en beroendemänniska? Nej, men Filippa är en, tro inte på vad hon skriver i sin blogg
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min tvilling till exempel

37. Vill du ha barn? Ja, nån gång om jag ens hittar en man???

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska kan alla, men jag skulle vilja kunna nåt coolt. Vill helst kunna spanska i och för sig.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja

40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET, MED STORA VÅÅÅGOR

41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat, skitgrejer, lite kläder inte vet jag

42. Äger du dyra smycken? Nej

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej tack

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Rabarberpaj :D :D :D

45. Vem är den roligaste människan du känner? Många

46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på min kind

47. Vad har du för ringsignal? En reklamlåt som Elin gjorde på skolan med sin klasskompis
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja

49. Flirtar du mycket? Jag vill, men jag vågar inte :D

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma, tror jag

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, fan så tråkigt

52. Har du fått fortkörningsböter? Har inte körkort

53. Vilken var den senaste bok du läste? Tror det var.. Eh.. Kanske Messias eller Låt den rätte komma in. Just nu läser jag Änglar och Demoner igen
54. Läser du dagstidningen? Ja, vk är kung

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nej, fan vad bögigt

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte på radio, radio suger

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ritade i en bok hos Filippa

59. När var du i kyrkan senast? I somras tror jag. Kyrkor är vackra men jag går inte och ber och sånt tjoller
60. Vilka personer utmanar du? Vem som helst, bryr mig inte


Avslutar med en bild på Emma Andersson

HEJDÅ!!


Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0