Trevligt trevligt

Idag har jag och mamma hängt på sjukhuset = riktigt givande. Jag fick en tandläkartid!! Nu jävlar ska jag fråga vad som är fel. Min käke blir seriöst lösare för varje dag som passerar :S:S:S:S::S

Sen har jag, Elin och mamma varit på Strömpilen och kollat på kläder och FIKAT det ägde. Jag köpte även en bikinibehå för 30 spänn, asvärt fastän jag såg ut som en val i den. Alltså, jag ser hela tiden framför mig när jag sitter på planet med mina bästaste vänner i hela världen på väg till Kreta!! Jag avlider av längtan, speciellt när jag kollade Elin Edins bdb och såg en massa bilder från hennes resa :(


Ahh, paradiset here we come

Kycklingsallad nästa säger jag bara, det ska bli SKITgött.

HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0