Ändå nice

Idag hoppade jag över en tripp till Botsmark för att plugga istället. Det går helt Ok hittills, har kollat på riktigt intressanta program på TV så jag har lärt mig saker!! Jag har även spelat lite gitarr, men jag har en låt som har ett bmp på ungefär.... 918725961356378!!!!! SÅ STÖRT SNABB. Aja, sen har jag tänkt ta itu med historian, för jag vill faktiskt ha bra betyg i det ämnet. OCH jag gjorde nyss ett bra val!! Jag har gått runt här hemma nu och varit sugen på något gott (såg precis ett program med människor som vägde 300 kilo + och jag blev avundsjuk, inte på deras vikt, utan på att de fick äta goda saker :( ) men jag gjorde ett klokt val och tog ett plommon! Har öppnat frysen flera gånger och tittat in på vår BJ som står där och väntar på att få smälta i min mun, men den får allt vänta lite till!

I veckan ska jag göra upp ett till livsschema eftersom det faktiskt funkade asbra sist! Mitt liv fick balans och det ägde. Så ikväll ska jag göra det. Sen längtar jag efter att få komma hem till pappa och vara med Signe och hennes kattungar! Dom har flyttat in i mitt rum och det äger. Förresten, den helvita öppnade ett öga igår!! :D :D :D :D får se när det andra ploppar upp.


Gud, Jesus, Josef och Maria, ge mig styrka att låta bli glassen. Amen


Solen kom in i mitt rum och jag tog ett plommon för att fira  <3

HEJDÅ                    

Kommentarer
Postat av: Filippa

Ännu cooOOoooOOOOllare ni har signe som bakgrund i rutan :P :D:D:D:



Trodde du va ateist ändå ber du???? ändå nice..inte



livsschema = schema över vad man ska göra under dagarna eller?



JAG SKA FÖLJA MED OCH GLO KATTUNGAR I VECKAN <333

2009-05-10 @ 13:58:18
URL: http://filippen.blogg.se/
Postat av: Secgudinnan Monica

Jag vill också se kissebarnen! <3<33<3

2009-05-10 @ 22:32:07

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0