Änglar & Demoner

Kalla mig manlig, för jag var på premiären av Änglar och Demoner ikväll. Största biosalongen, fullsatt med ETQ och Co i mitten. Filmen var faktiskt mycket bättre än vad jag hade tänkt mig! Den var rent ut sagt skitbra! Asbra! Se den! Den var spännande och om du inte läst boken lär du förstå ganska bra vad som händer i alla fall. Förutom början kanske. MEN den är sevärd, så ladda hem eller gå på bio nu!


Här  har vi dom. Tom hanks lika manlig som alltid. Och filfig HIHIHIHIHI FNIZZZZZ

Nu ska jag sova HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Ägiga Monkan

Jag ska se den på lördag!

Btw, lol på aftonbladet som inte gav den filmen mer än två plus! TVÅ?! De sa att handlingen var slarvig typ.. men läs boken då, smartskallar! Aftonbladet suger, den lilla bögskvallerblaskan. Jag tror den kommer att äga!

2009-05-14 @ 18:03:23

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0