Antal läxor gjorda = 0

Men jag lever ändå! Ska göra det sista imorrn, sedan är jag FRIIIIIIII!! Imorrn är det uppspelning med gitarren och jag känner att jag vill ge upp. Jag orkar inte spela på den där jävla strängröven nåt mer. Jag vill spela slagverk eller bas! Funderar på att göra det också, kul va?? Hihi

Så jag ligger här som en äcklig sill i min säng. Jag har ett stort hål i mitt lakan, så hela min säng ser ut som en pundarhåla, men det gör inte mig något. För jag bryr mig om det som är viktigast här i livet; Att jävlas med Elin, äta, lyssna på musik och sova (ja, socialt umgänge kan man leva utan jag lovar).


Hejhej allihopa


Hade kul förut, det har jag inte nu


Jag var modell i VeckoRevyn, fin bild va??

GODNATT HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0