dear diary

ligger i sängen och laddar mentalt för imorgon, gör precis som anna och funderar på hur jag ska kunna skada mig eller hur jag ska genomföra ett alternativt självmord. 

Idag har det ändå känts som om att jag har åstadkommit mycket. vart klart med nk:n, fastän jag hade alla ods emot mig. fas F på körtkorts teorin är klar och jag är därmed klar med all teori (KÖRTKOOOOORT) och nu mina vänner, truuuuumvirvel, JAG HAR LAGAT MIDDAGEN IDAG!! mhhhhm, ni hörde rätt, en helt egen komponerad kycklingrätt ala elins brain. 

har även försökt koppla av lite i hjärnan, så jag drog till mollsan där alla finisar var och kollade på DH.
nu är min röv är blöt efter sadeln, så det har nu börjat klia lite lätt på stjärten.


här är en bild på maten som JAG lagade idag. mmmm, gott. 
missbedömde mängden sambal oelek, så det vart liiiiite för starkt. snoret bara rann ur allas näsor. 




Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0