Designen utvecklas

Titta nu vilken vacker profilbild jag lyckades få fram på bloggen nyss! Har försökt hela veckan, kopierat koder hit och dit och gjort ALLT rätt, men det är blogg.se som suger. Men nu kom den i alla fall fram, bilden som Elin så busigt har trixat med. Fin va?

Jag ska skriva historia nu, men jag känner att det kliar i fingrarna.............. OMEGLE!!!!!!!!!!!!
"Nej, jag ska inte in på omegle, då kommer jag bara fastna där... Eller jag kanske kan hålla mig till att skriva lite medan jag arbetar? NEJ gå inte in på omegle Emma, det kommer förstöra dina studier! Men omegle är så kul, NU GÅR JAG IN OCH CHATTAR!! NEEEEEEEEEEEEJ!!"
Ungefär så låter det i mitt huvud nu, men jag har bestämt mig. INGET OMEGLE IKVÄLL (inte förrens arbetet är klart i alla fall)


Funderar på att skaffa en sån här säng! Vad tycks? Man sparar lakan i alla fall :) :) :)

NU, HISTORIA!!!!!!!!!!!! HEJDÅ

Kommentarer

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0