Det är dags..

...att avsluta mitt historia hemprov som är aningen sent. Sen kanske jag ska göra klart engelskanovellen och hälsouppgiften? Och när jag ändå gör det kanske jag ska öva gitarr i två timmar, sax i två timmar, göra nästa kulturhistoriaarbete, grupparbetet till psykologin och mitt andra historiaarbete om Vietnamkriget? HUR HAR ALLA FUCKING LÄRARE TÄNKT SIG ATT MAN SKA HINNA MED ALLT?????????????!?!?!?!?!?!?!? Jag får mens.

Live for the moment, mitt och Elins motto här i livet. Därför ska vi ner till Muffe och Maitan på torsdag och leva livet. Muffe och Maitan kan vara de bästa som finns på jorden. Dom äger. Hur som helst, flyg ner på torsdag, flyg hem på måndag morgon. ÄNDÅ NICE :D :D :D :D :D längtar

Imorgon har vi ingen matte hoppas/tror jag, så då får jag sovmorgon till tio ändå lyxxxxigt.


Förresten, det är KAN vara den tråkigaste bilden jag sett. Vart tog kvalitén på skämt vägen??

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Filippa

hahaha Claes hade sannerligen lame "humor"!!!!!

2009-05-17 @ 22:15:40
URL: http://filippen.blogg.se/

Snigla här:

Vad heter du din sexiga människa?
Kom ihåg mig?

Din mail. Skickar kärleksbrev så fort som möjligt <3

Skriv din eventuella bloggaddress här please:

Snigling:

Trackback
RSS 2.0